Madelon in actie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Madelon - WaarBenJij.nu Madelon in actie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Madelon - WaarBenJij.nu

Madelon in actie

Door: madelonopreis

Blijf op de hoogte en volg Madelon

13 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Al in de eerste week van mijn stage werd mij gevraagd of ik op de foto wilde voor de nieuwe campagne van de Leprastichting. “Natuurlijk wil ik dat”, was meteen mijn antwoord. Aangezien er meerdere kandidaten waren voor deze super leuke campagne, ging ik er vanuit dat de kans klein was dat mijn foto gekozen zou worden.

Dit bleek naïef gedacht. De laatste week van mijn stage was ik namelijk stomverbaasd toen ik mijzelf op reclamezuil zag hangen in de grote stad Amsterdam: aandacht vragend voor lepra en de ernstige gevolgen van deze ziekte.

Wil jij ook in actie komen? Sms dan lepra naar 4333 (2euro per ontvangen bericht) of ga naar www.leprastichting.nl/actie/Profiel/51/Madelon en steun de bestrijding tegen lepra!

  • 16 Augustus 2010 - 08:10

    Elke:

    He schat,
    Lekker daar? Beetje naar je zin? Hier stromende regen, dus mis je niets aan. Hoop dat je mooie activiteiten hebt gekozen. Zag overigens dat Esther uit Tjerkgaast komt, daar komt Frida ook vandaan, moet je eens vragen.
    Nou een dikke kus uit 020 en veel plezier!

  • 17 Augustus 2010 - 13:33

    Bep :

    ha ,wat goed van je om zo iets goeds te doen hoop dat je leuke mensen ontmoet, tot ziens tante bep

  • 10 September 2010 - 07:46

    Quynh Anh - Viet Nam:

    Hey, Madelon, do you still remember me and Hoa and Hien? Maybe we are all busy with new plans and things now and cannot email to each other as promised. Though I cannot understand what you wrote here but only see "Quy Hoa" I know that you still keep us in your heart (somewhere, some conner...). I know that now all of you are doning many things for Quy Hoa, so we wish you all with success. Keep close contact!

    Hug and kiss all of you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

DurfJijMee

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2011

Een half jaar later..

25 Augustus 2010

Fysio op z’n Vietnamees

20 Augustus 2010

So many impressions!

20 Augustus 2010

Xin Ciao Ha Lan!

13 Augustus 2010

Madelon in actie
Madelon

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 16247

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

DurfJijMee

Landen bezocht: